Thursday, October 15, 2009

A reminder to myself

ok

this date,15.10.2009,,
i pwomise to myself that i WILL NOT buat KAD KAHWEN gempak2 nantiiii~~

I WILL NOT

I WILL NOT

I WILL NOT


seriously weh.apa guna buat kad kahwen gempaq2 tapi makanan yang korang hidang tak best kan?baju giler mahal sume tapi untuk tetamu yang datang jauh2 tu korang buat endah tak endah kan kan????

Pasal kad ituu-lagipon ianya merupakan satu pembaziran.i think.

melainkan anda ada duit ribu2 dan juta2 dalam bank.

SEKIAN.

*entry ini ditulis hasil dari rase insaf yang hadir dalam hatiku yang suci murni. :p

10 comments:

gal wrote said...

bgus bgus bgus! buat je yg murah2..lg pun, org buang je lps tu.
eeeiii..opy dah nk kwen..dah nk kwen da minah senget ni?? hehehe

SoFiA.opY said...

HEEE,..TRUEEEE!!
kite buat simple tp niceeee...k?

eehehehehe

*malu*

gal wrote said...

WAIT!!!!

ape???

u malu???
adoyyyy..ini masaalah!
big problemo!
hehehehe
nice tu yg pling penting ye! :p

SoFiA.opY said...

i kan pemalu orgnye!!tatauuuu kaaaaaaa??

haiyaaaaaaaaaaaa

kaSih.CinTa.GadiS said...

weh..buatla cantik2...
kawen sekali jek seumur idop
plg tidak..utk kwn2 terrapat&family
buat yg cun giler!!
org luar,fotostat aje...
hihi...

tempah kad kt indon cm aritu
lawa + murah!!

Zaffi Zuhri said...

opy, cantek xcantek yg penting ikut kemampuan & keikhlasan.
jangan membazir utk kad shja, sebab
banyak lg prkara2 yg lebih penting nk guna duit nanti.
pendapat I, xbaik kot double standard. ade plak yg dpt kad mahal, de dpt yg murah.nak happy2 ade yg kecil hati pulak..

shiela said...

tibe2 je..hehe..xpe2..bia sederhana janji meriah...tu yg penting..

babybath said...

ye betol. tak semestinya mahal tu cantik. simple dan cantik pun boleh dapat murah. memang ye orang buang je nanti.

kite bile tengok kad cun gempak gile..memang la kata wah cantiknye kad. tapi itu je..takde pape perasaan dah lepas tu. takde rasa nak tabik sujud pun kat pengantin tu.

so buat la ikut suka hati anda. takyah kesah ape orang nak cakap.

ELLY said...

hahaha....weh sgt betul aku setuju 100%....& aku juga setuju ngan zaffi...ihikz!

SoFiA.opY said...

Am: haah, kad kat umah ko t cantik!!tapi dia Anak Dato'!aku anak jawaa!ahahahahaha :p

Zaff: tq!sy yakin sy akan mencontohi andaaa!!

Shiela: ku tak tahu mangapaaa..tiba2 sahaja~~(lalu kump Spring mode)

Aishah:ahahahaha prluu ke tabik sujuddd??tq sayang kamu.;)

Elly:hahahaha..aku pon!!haaha