Saturday, February 10, 2007

hohohoho..
opy's back!
ok,memandangkan i dont have enuff time...lets make it quick and simple..
Last Friday, i went to an interview at Dataran Maybank Jalan Maarof..really tot i boleh dapat that job la coz rasenye i did well...but, suddenly my consultant called me saying that they put me on hold just because i menongkat dagu!!
gosh!!seriously tak perasan!tak sedar seyh..maybe because i was too nervous.. or maybe because of the mejaaa!!!
damn it la..dat was a Big and stooooooooooopid mistake!!i shoudnt have done dat kan?
haish..patutnye my chance nak dpt the job besar jgak coz dat "Abang" is also from UKM..ahahaha..hurm,maybe i shud congratulate him kan sebab tak berat sebelah?ahahaha..
ape2la...yang penting i got an interview with Bank of America at Jalan Raja Chulan dis Monday..with the Vice president k..tatau la dis time aku nak tongkat ape pulak..aahhahaha..
wish me luck eh!i'll try my best!opy caiyokkk!!;)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers