Sunday, February 04, 2007

haiyahhhhhhhhhhhhhhh.......

dis is what going to happen if i belagak-ing and announcing kat umah yang saya telah mencurik internet sesapentah..wakaka...now...tidak lagi boleh digunakan...:(
sedeyh bangat..

so arini, as a penganggur super terhormat saya buhsan!!maka saya berjalan kaki ke cc..rase cam hape je..huhuhu..

oh ye,,oleh kerana bbrp minggu lalu saya kebohsanan,mari lihat ape yang telah saya lakukan: :p



1. Mula2..beli bende di atas di kedai mamak or di any supermarket..:p



2. Kemudian, ikut instuctions seperti yang tertera pada bungkusan..




3. Taraaaaaaaaaaa~~ jadilah Dadih Cappucino Opy~~p/s: sila tepuk tangan untk menandakan yang opy ini hebat..ekekekke :p




4. Finally,selepas membuat dadih,pasti akan timbulnye donut!tak caya?cubalah!ahahahaha :p (p/s:kalo donut tu cam tak cantik tu yg mama i buat..kalo yg cantik lagi comel..tentulah opy yang buat!!lalala~)

thanks kak Diana for your donut's recipe!!seyes!lembut tau donut i~~aww~~:p

No comments:

Daisypath Anniversary tickers