Friday, January 26, 2007




fuh!stop complaining eh kawan2..


now opy is going to update her blog ok..

i know u guys memang sayang and always rindukan kejelitaan i..wahahhaa..:p

seriously,ive always wanted to update my baby bloggie like everyday..tapi!blogger ni wat hal lak~bengang seyh..

y i said everyday?u guys wanna know ah?coz nOw in my ruang tamu got wireless signal!dat happened like 3 days ago...when i was trying to use dial up 1515 but tak dpt..so saya pon try to click my wireless connection..tibe2 YM ku terbukak!!

wahh!!saya terjerit keriangan..happy seyh!!kini saya boleh online gune wireless curik!hahaha..yeah bebeh yeahhh..:p

the reason y im really happy with this wireless curik is because..opy memang sgt2 memerlukan internet coz saya nak mencarik keje..coz saya hanya pegi 1 interview je baru..seee..kadang2 saya rasa saya ni lucky gak kan?so i berdoa sangat2 that bila saya start carik keje nanti..saya akan lucky lagi..ehehehe..amin~:p

so kesimpulannye sekarang ni saya lepak di umah sambil beberapa keje..i nak keje kat San Francisco Ampang Point..but not sure yet laa...i tatau bile masenye saya akan rase cam nak keje..haishh..saya tahu..saya ni hampeh!huhu..


semasa saya menghilangkan diri tak menulis entry di blog,actually sayajadi tourist guide tak bertauliah..my ex-neighbour from korea datang..so saya la yang membawa dorang ke serata KL..n hidup memang busy ah tak hengat..and!saya makan KFC like twice a week ok!dats y kini saya gumuk tak hengat!ahahahaha..abah saya dah pesan2 dah suh jogging..n saya mmg jog pon..seminggu sekali jela tp..aww!!:p

oh ye..this 28th is going to be my 5th anniversary with Hafeez..mari dating lagi..ahahaa..

tata!
(p/s:sila carik saya dalam gambar di atas..:p)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers