Friday, December 15, 2006

oh man!!

lama giller saya tak update blog rupanya ya..

huhuhu..


just for your updates:


last two weeks: i went to Langkawi with Aishah and her family...


last week : balik JB n membawa nenekku pulang ke KL n berjalan2..


this week : i watched CINTA twice!and marathon bersama cicakman..hahaha..cant wait to watch Jangan Pandang Belakang and Dukun!


kamu2 semua..sokonglah filem tempatan seperti saya ok!haha..


oh ye saya makin gemok dan teros gemok!sementara menunggu result ni..everyday saya bangon kol 10-kemas umah-mandi-breakfast-tgk tv-makan-tgk tv-makan lagi-tgk tv-makan-tgk tv-tdo!!


oh ye semalam juga saya main futsal n g main bowling kat ampang point..oh ye..sesiape nak join me main futsal,please sms me k..i can get rm20/hour/court at ampang sports planet..


so next week result kuar..wish me luck coz i mimpi i failed one of my paper..huhuhu..


on this 25th,im off to singapore and malacca..my x-neighbour nak bawak jalan2..hahaha..


rasenye pasni takde jalan2 dah..kene keje n carik duit!no more lepaking!!


ok semoga saya dikurniakan masa dan ketika untuk menaip entry lagi..


daaa~

No comments:

Daisypath Anniversary tickers