Saturday, November 11, 2006

so everyone,saya udah merdeka dong!!saya udah habes exam!!yehaaa...setelah menjawab n study last paper ngan hati yang super chuak!!neven been dat chuak before...huhuhu..sampai takley tido malam saya dibuatnye...mahahhaa..pepepon..ingat nak keje part time memain jap kat FOS ampang point ke..or etc..but then..ntah ler..huhuhu..so saya malas la nak type..pening2 menjawab soklan exam masih lg terasa..so saya post la gmbr2 yg saya nak post tak jadi aritu k?pepe,jumpe lagi selepas ini ye?daaa~~

ini saya on First raya..:p
kami on 2nd raya di Melaka umah moyang sedaraa..


Raya ke3 before g singaPOre..huhuu




ini dok bErehat coz penat dah beraya pada hari ke4:p


ini family saya


pandainyeee posing!kikikiki :p


budak2 bermain bunga api di malam raya

beraya bersama jam birthday...pemberian kekasehku~;)



beg raya..mahahahaha




No comments:

Daisypath Anniversary tickers