Thursday, November 02, 2006

ello people!
selamat hari raya maaf zahir n batin..
wohoho..sorry sorry.. i know it is now 10th of Syawal oredi..but sila jgn salahkan saya kerana saya mmg pnh online before this and ive tried to update my bloggie but tatau pe pasal sume pc kat CC cam she-la-ka!!
so,sorry kerana membuat blog ini bersarang semut(semut kan suka mende manis..and opy kan manis orangnye tak gitu?aww~!!hahaha..)

so, kepada sesiapa yang saya terlepas mengirim smass,:p kat sini opy nak mintak ampun dan maaf ye sekiranye sepanjang perkenalan kite opy byk buat dosa,tercakap mende2 yang menyakitkan hati korg,termakan,terminum,dan apa jua kesalahan yang saya sbgai manusia biase kadang2 terleka or tak sedar...so Maaf zahir dan batin ye?..

oh ye jangan tak pecaye..opy skang kat library UK or dikenali sbgai PTSL UKM..huhuhu..saya ke sini yg pertama sekali utk online..sebab sehinggit je kan sejam..hahaha..then saya nak study la konnnye..coz my exam is on this 6th and 10th..n serioushit man i tak study pepe langsong lg!and konon2 balik ukm awal1 nak dapatkan aura study but i end up watching desperate housewives season 2 sampai habes!hampeh la saya ni...
oh ye..bapaku sudah pergi ke dubai..agak sedih coz my dad akan ke sane selama 2 tahun..and setahun hanya balik 2 kali je kot..and lagi..bapa saya memesan kepada saya suruh bekerja terusss di JB dan menjaga nenek and atuk saya coz mase i kecik2 kan nenek n atuk saya jaga saye..maka...saya tatau la berapa lama lg saya akan tinggal di KL..dating dgn yang tersayang atau berjalan bersama rakan2...maka kepada sesiape yang nak belanje saya before i balik JB..dipersilakan!muahahaha...

k la..tatau da nak type pe n org kat ym ni dah jerit soh i layan mereka..di akhir entry ni i would like to tampal beberapa gambar raya saya yang amat menggembirakan hati saya..til then,wassalam....
ALAMAK!!PC INI JUGA BODOWH!!saya takley nak letak gambar2~!!!eiiiiiiiiii!!marahnyeeeeeeeeeeeeeee!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers