Thursday, October 12, 2006



haha..inilah gambar yang saya tak boleh nak upload pada entry lepas kerana kesengalan wireless zaaba~!
maka..inilah gambar kek chocolate indulgence by secret recipe yang dibeli oleh parents gwe..huhuhu..
amat selekeh saya ketika ini..kerana saya pada masa itu baru sahaja pulang dari lab c++ programming yang amat pening..wakaka
tepi saya adalah adik saya yang tak kurang hebat kesengalannye..:p
ok ok.. enuff talking about gambar di atas..maka di sini saya ingin memohon keampunan jika selepas ini saya maybe dah tak boleh nak update blog..sebab..saya tak boleh dah menggunakan internet di bilik saya coz saya taknak bayar duit internet dah..huhuhu..(eh,last month pon i tak bayar gak..i gune my roomate's account!hahaha)
maka juga,kalo pasni i dah tak tulis pepe,korang jangan la rindu kat i ek!awww~hahaha..
heee:D
oh ye,my dad jadi pergi ke dubai a week after raya..huuhu..tatau nak sedih or gumbira..but ape yang membuatkan i terharu is my dad ala2 mintak my permission k!cam sayalah someone spesel dihatinya..lalala..
lagi satu,abah saya telah mengajar saya masak~!walaupon actually mama saya masak lagi sedap tapi im kinda proud la ade parents yang terror masak memasak ni~
well~usha la body i~sangat mantap weyh...hahahahahaha..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers