Friday, October 06, 2006

hehe..

lalala~

my heart go shalalalala~shalala in the morning afternoon evening~~
shalalala~
shalala just for meeeeeeee~

haha..

yeepiee..kini umurku 22..dah besar seyh...tak sangka nye..ku sangkakan diriku baru saja 16 tahun!hahaha :p

so,Happy Birthday(or belated) To Myself,Nur Sofia Zarith bt Ab Rahman!saya berharap,diriku akan sentiase menjadi anak,akak,gf dan kawan yang baik..n semoga saya jadi manusia yang makin baik walopon sometimes sengal2 sket..:p

first of all,,saya mahu mohon ampun dan maaf sekiranya entry arini bakal menjadi cam panjang and saya cam merepek macam2..tapi,tak mengapa kan?today/yesterday is my dayy..yeah bebeh yeahh..:p

tapikan,sebelum saya lupa..saya nak ucap time kaseh kat semua yang wish birthday saya..
mi amor Hafeez,mama,abah,adik2 ku senget hajar syifa and elyas farhan,
chah,intan diana,hanisah,keff,waa,akmal,dahlia,hairine,sabby,
nadya suria,syukur,joned,hani hatimmah,zery,sham,wani TS Kenari,
along zunaira,norhayati bt rasiman,noorilyana,ajaq,amm,skema diana,huda TH,
shamsinar,husnaajlia,dan ramai lagi yang tak dapat kunyatakan di sini..
so terima kasih banyak2..saya amat2 terharu seyh!sayaaaang korang!!:D
so yesterday,amat happy!1st-i celebrated my birthday with my family..2nd-bf tercintaku datang membawa blueberry kek!:D happynyeee duniaa~lalala...
oh ya..i got two cakes actually..one is chocolate indulgence..and from hafeez..a blueberry cake!giler banyak..dahla kawan2 kat UKM sumer takde seyh..last2,i import kawan2 kesayangan dari uniten utk menghabeskan kek tengah2 malam buta!memang wallah!:D
oh ye,ive been tagged by nad!hahaha..ni la..saya jawab la ape yg patot :p
5 things I would do if I were a millionaire:
1.shopping,shopping dan shopping lagi…
2.travel around the world~kemana mana~dimana juaa~haha
3.toksah study dah coz I dah kaya..mahaha..kalo study pon,I nak upah lecturer yang handsome lagi macho,tak garang,baik hati n etc etc..hahahaha..
4.i will do something to double triple up my moneyy~
5.membina bungalow yang paling best dan cantik dan harmoni serta indah di dunia untuk my parents,sedara mara dan sahabat handai..hahaha

5 bad habits:
1. I talk a LOT
2. I laugh a LOT tak kira masa dan ketika :p
3. I EAT A LOT!!
4. I malas..i hanya suka chatting and friendster-ing and blog-ing jek!
5. Saya suka gurau2 giler2 sampai lupa what others feel about my joke.kot..ntah..pastu saya suka nangis….bad habit ni banyak giler weyh..tak cukup untuk disenaraikan..hahaha

5 things I hate doing:
1. driving!-saya masih fobia ye selepas accident ngan lori tu..have to wait until I ade kete auto kot..hahaha
2. gado dengan sesiape je..saya tak suka kalo orang benci saya..tapi,nobody’s perfecto kan?
3.Lab Tutorial,exams,quizzes…and semua yang sewaktu dengannye..
4. saya tak suka pakai tudung labuh and specs!
5. saya tak suka bile saya wat something good pastu kene marah!uwekk!!

5 things I will never do:
1.makan babi.yucks!:p
2.minum arak
3.hisap dadahh..hahaha
4.berbogel di tepi jalan
5.bunuh diri..

5 things I regret doing:
1. buat Hafeez sedih,sakitkan hati die..dosa2 I kat die..
2. tak belajar rajen2 mase kat matriks..
3. main2 masa 1st year,2nd year,3rd year and 4th year..huhu
4. taknak cakap dengan arwah makcik I just before she died..
5. adela..something ni…

5 favourite toys or things:
1. perfume yang hafeez bagi
2. my pendrive
3. my wallet
4. pics yang ada saya and hafeez together~:D
5. my driving license..hauhauhaua

5 people I choose to do this:
1. mariam azwa aka waa
2. joned
3. erin adnan
4.cyantiah
5.chuckie mulish

No comments:

Daisypath Anniversary tickers