Thursday, August 10, 2006

ku dalam trauma

pada minggu yang lalu..saya telah eksiden bersama dengan lori yang bertayar 12..i tak kira lah the tayar but camtu2 lah bilangan tayarnye..
saya eksiden kerana lori itu dengan sesuka hati membawa dengan laju dan pada masa yang sama saya sudah pandang kiri dan kanan tapi tidak menyedari bahawa kewujudan lori itu.maka kesimpulannye lori tu la bawak laju sangat!huhu..

kemudian,semasa mengalami eksiden yang ngeri itu..saya tidak dapat berkata apa-apa sehinggalah 'fendi x-factor' saya menhubungi saya dan membuatkan saya rasa disayangi..bukan itu sahaja malah,ianya membuatkan saya emanjatkan kesyukuran kepada Tuhan kerana saya masih ade lagi di dunia ini..namun,saya masih tidak dapat melupakan kejadian yang cam nak ragut nyawa saya,mama n adik2 saya..apabila melihat mana2 tayar lori kini,saya cam dapat membayangkan jikalau lah badan saya diblender oleh tayar lori yg besar lagi berpusing2 dengan lajunye itu..huhu..

maka..takmo la bawak kete lagi..keranaku..dalam trauma............ohhhh~:p

No comments:

Daisypath Anniversary tickers