Monday, August 21, 2006

alooha..yup yup..saya tahu sumer orang cam tgh dok kecoh2 siti nak kahwin datuk K harini kan?huhu..biarkan saja..coz for me,die tak memberi sebarang erti kepada hidup gwe.:p

apa yang lebih penting kini..arini saya puasa..but then saya sakit tekak n sangat perit k..tapi cam sayang pulak nak buka..its almost 11..lg 8 jam sahaja ok..huhu..

last sunday,i went to kak baya's wedding..hahaha..lawak giller..i think kan..dat was the first time i see 2-2 pengantin cam freely to gelak2 n senyum2 with less segan..tak nampak ngengade n menyampah..hahaha..gembiranya saya untuk mereka..but i hope la kan..if saya kahwen nanti, saya takmola tergelak sampai runtuh pelamin..huahuahuahua...

oh ya.last night kan..was my first time tau email-ing my dad..saya tolong abah saya scan some documents..sebab abah saya nak keje kat dubai pulak lepas ni..huhu..ok..nak tahu wat my dad said about the accident n his car?

"pasal kereta tu..takpe2..tapi kalo drive..ikut undang2 n jangan takut..abah dah cakap dengan mama..suruh kakpi practice kalo free..practice kat jalan yang tak banyak kereta..mesti confident..jangan suruh mama sit next to u,latih sendiri.selalu hati hati tengok kanan-kiri-kanan.baru jalan.concentrate belajar."

hahaha..actuallykan,the email sounded like indon..i dont know y..maybe my dad lama sangat kot keje kat indon..coz everytime he sms-es/email us,mesti bunyiknya macam indon!hahaha..amat takley blah..:p maka,kesimpulan daripada kata2 abah saya itu..i know i know..everybody loves opY.. ;)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers