Friday, April 14, 2006

Desperate Floormate~

pergh!
kunci bilikku masok lobang jamban!
siot tol la!
cam pepe ntah!

ntah cane si kunci tak gune tu boleh je masok dengan senangnye ke dalam lobang jamban itu??!!
n saya mula la memikirkan takmo ade lobang dlm jamban kan!:p

nak tahu akibat2 dan musibah yang melanda saya akibat kunci bilik opy masok dalam lobang jamban???

  1. saya terpaksa menggunakan handphone floormate saya untuk mengsms dan meng-call rakan taulan utk meminta bantuan-masa ni serioushit man!nyesal giler aritu mase bdk ni mintak saya tolong saya wat2 tak ley nak menolong!jahat giller opy!nape time tu tak terpikir how desperate she was?huhu..sorry eyh floormate!hope u'll forgive me;)
  2. kene marah ngan felo!ade ke patot dahle saya yg susah2 g call n carik her phone no yang takde kat board itu!die ckp:"adik,dah kol bape ni dik?lgpon akak kat luar la.." wahwahwahhh.suka2 hati je nak keluar ek!eventhough mmg la ikot jadual tu u bertugas sampai kol 11pm je tapi bukan ke its ur responsibility nak uruskan pepe hal if ade emergency ke hape ke?what if opy nak mati time tu?do u have tu ask me y i nak mati pada masa itu?bodohh punya olang!
  3. saya kene susahkan Intan sebab kene hantar saya gi kausar tetengah malam2 buta ke kolej kausar sebab nak amik kunci dari roomate saya yang tido di kausar..huhu..

so kepada sesiapa yang berjaya mandapatkan opy kunci untuk masok ke biliknye tadi..thank u so much!saya sangat2 terhutang budi kepada anda!!mucos gracias!i love u guys soo soo much!


huhu..actually-today's blog is supposed to be the happy2 one but kejadian yang tak disangka2 telah menimpa saya..takpe2..dugaan..cobaan..cabaran...huhu..just nak gtaw that tadi i had roti pisang n teh ais for dinner!wah wah wah!sangat best!roti pisang mamak rules!hakhak..selain best,ianya murah lantas melancarkan sistem penghadaman anda..tak percaya?cubalah!haha:p

----teh ais and roti pisangku..lalala :p----

2 comments:

Wirawan Terulung said...

nape x seluk je tangan tu dalam lobang jamban tu??

bleh lar Wirawan ketawa sampai lebam....muahahah!!!! :p

SoFiA.opY said...

chehhh..
perloo ke selok2?
wira la tolong selok..
ape kate?
miahaha :p

Daisypath Anniversary tickers