Tuesday, February 14, 2006

it's V dayy..

yepp,it is Valentine's Day..so Happy Valentine's Day to all of yOu who gonna celebrate it with your kekasih today..;)
i know i know..tak semua celebrate this V day cos V day ni has something to do with christian thingy..but it is ok for me..maksudnya..bukan nak membelakangkan hukum Allah..but it is just for fun.haha.coz V day reminds me of my x-schoolmate Hana and Haida-sebab masa V day time kat skolah2 dolu,kitorg selalu exchange hadiah.it was sooooooo sweet la dat time.sekarang..so,secara tak langsungnya,semasa v day saya akan mempunyai perasaan cam nak bagi orang hadiah..tp,hafeez tak suka v day2 ni..sooooooo..just forget about it.
talking about hafeez,uhhh..dah lama sangat saya tak dihubungi olehnya..hurm..he's busy kan....:( apa boleh saya buat...(tetapi hati ini teramat amat sangat merinduinya...)
ok,so,sempena V day ni saya nak bagi lagu Dealova by Once ni kat hafeez..sesunguhnya,ini adalah benar2 perasaan saya terhadap hafeez..i miss you..and i really do...sangat2...
aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu yg mungkin bisa kau rindu
karena langkah merapuh tanpa dirimu
oh karena hati tlah letih

aku ingin menjadi sesuatu yg selalu bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
tanpamu sepinya waktu merantai hati
oh bayangmu seakan-akan

kau seperti nyanyian dalam hatiku
yg memanggil rinduku padamu
seperti udara yg kuhela kau selalu ada
hanya dirimu yg bisa membuatku tenang
tanpa dirimu aku merasa hilang
dan sepi, dan sepi

selalu ada, kau selalu ada
selalu ada, kau selalu ada
p/s:believe it or not, i am all alone in my room-di kolej ungku omar..skang ni midsem break tetapi saya hanya pulang ke rumah selama 3 hari..banyak keja nak wat,haf to study summore..i'm waiting for my roomate to arrive UKM.also waiting for hafeez to reply my messages..i miss him..i do..i really do..sangat2~!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers