Wednesday, February 03, 2010

So Close But Yet So Far!!!

ok like this.

bila ex-roomate you merangkap one of your best buddies baru lepas bersalin ape u rase?

giler excited?terkinja2 and and half day and mintak time off like sekarangggg jugak kan?

Malang okeh!Malang!!

i want to be with Uwa, now!!sekarang weyh!
saya mahu comfort her, nak tahu citer about evertything!!!tapi tak boleh!

Uwa sangat dekat dengan saya!kat Hospital Ampang ni jer tau! i kan kerja kat Pandan Indah. tetapiiiiiiiii, my colleague adalah MC.so saya kene jaga ofis.Kereta elyas guna and die habes kelas kol 4.break only for 1hour.kenapa hari lain break macam lama je??????grrrrrrr!!saya adalah gerammmmmmmm!

but but but..
tak jadi nak geram sangat sebab Uwa is being superbly kind and sweet, mms-ed me a pic of her baby!eh giler cute ok!!!!!




Akak opy tak sabar nak tunggu u besarrrrrrr!!!boleh main sama2 dengan akak opy!

To Mariam Azwa Yazid,,!oh congratulations, alhamdulillah anda selamat!saya sungguh sayang anda and your baby ok!

to Uwa junior(sebab nama tatau lagi..hikhik), jumpe Akak opy this evening ok!nanti i lap2 ur air liur hahahah!

seriously, jadi ala2 bidan on ym ni adalah best. korang tanak amik saya jadi bidan korang pulak ke??hahahahahhaha

toodles!



7 comments:

mafuza said...

i break lama arini!!! i kelua pkl 12, blk pkl 3 lebey sbb i jln2 g pavilion! hehehe..
btw,,baby itu sgt comel n i pun x saba nak tgu baby baru i!!!

SoFiA.opY said...

haha yeahh!!i pon tak sabar nak tunggu rhihanna keluarrrrr!!!grrrrrr

pavilion=shopping eh? u saje tauuuuu..hehe

eenasuzira abdullah said...

weh anak pn yam sgt comey

ELLY said...

hahahaha....ader hati nak jadik akak opy....makcik opy la....ko budget ko ngan baby tu beza 10thn la erk....beza 25thn tu...hahaha

SoFiA.opY said...

eena: comel seperti rumet mommy dia ok!hahahah

elly: ahahaha tak kira akaaakk jugakkk!! :p

*SiRibenMerah said...

byk la ko punya akak opy.. hahahaha.. acik opy la weh..
congrats uwa..
nnt ko jumpe dia smpkan salam tahniah aku kat dia n hubby dia yek.

ko tlg kiss baby utk aku.. sgt kiyutttt tuh.. gerammmm..

Uwa said...

hahahha..
oh post yang bikin i terharu di kala berpantang hahhahaha

Daisypath Anniversary tickers