Tuesday, June 16, 2009

Durian oh Durian!!

ni saje posing gedik2..sebab i lioke this dress!!


Posing Lagi..budget diri ini Slim..haha..u better watch out Gurl-Mahfuzah,,ini sebelum berJusmate 5 okeyh!haha


Petai yang belum nak jadi Petai sangat.(yelah korang orang bandar mane nak tahu rupa Anak Petai,kan?:p)


Manggis yang saya hampir2 nak terpetik..



Rambutan Yang Berjaya Ku Kutip...setelah bertarung dengan kerengggaaass..huhu


Rambutan Kuningggggggggggggggg!!(ok dulu favourite colour saya kuning.Thank You.)

Nyum Nyum..


hurm kalo ade Mr LoveLove boleh lah amik gambar gedik2 bersama.Tapi Takpe, snap gambar orang lain pon boleh juge~


oh gambar sebegini HARUS di shadow2..manthap banget deyh.maluuu..



Duriansssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!


Opy Dan Durian


Petua supaya badan tak panas,minum air from the kulit.Mujarab ok~~


Lauk Pauk Lazat yang disediakan.Thanks eh Makcik-Yang-Anak-Jejakanya-Drive-The-New-Honda City :p

Muka Ceria Dan Bahagia


Makan Durian yang sangat masyuuukkk sehinggakan i mengigau mengambil gambar sendiri~haha


Sekian sahaja karangan saya yang bertajuk: Hari Yang Tidak Dapat Dilupakan (Tajuk Popular Karangan Darjah 4)..huahuahua

3 comments:

hapPY zuRa~~ said...

Kg Dusun, n9? dkt tampin kah wahai cik opqrstu? *tehehehe*

SoFiA.opY said...

YA BTOL!!!
aku kagum sbb mase on the way balik tu tibe2 rase cm dekat dgn umah anda, zura~

tula nak tag nama ko kat fb kat papan tanda umah auntie ni tapi anda takde fb la pulak~huuu~

COLOURFUL SHAWLS said...

new lovely shawl..polka dot, abstract design and many more.. 1 for Rm13, 2 For Rm25, 3 for RM36..