Tuesday, May 05, 2009

Alif , Ba, Ta

ok.merujuk kepada tajuk;

ada seorang rakan kerja baru saya yang nama beliau adalah antara di atas telah;

MENGOREK HIDONG dengan slumber yayanye budget i tak nampak!

hahahahahha..selekeh siot!

rasenye start from this moment on, i think my entry would be so random as im gonna write whatever that come across my mind.

kerja baru takdek internet access..owh so boringgg..dahla peninggg

sekarang saya telah dalam stage nak hafal dan menyepell serta mehahami terma2 dan syarat2 perkataan2 ini ye rakan-rakan:

Arthritis
Gastritis
Gastroenteritis
Psoriasis

CXR
ECG
STO
Nebuliser

deductible
Co-insurance

ok ni baru sikit tapi dah peninggggg

by tomorrow kene hafal all the 8 insurance product..susah giler weyh nak menghapal sekarang..

tiap2 hari rase nak nangessssssssssssss...huuuuuuuuuuuuuuuu

5 comments:

gal wrote said...

u x payah rase nk nangis opy..just nangis.. i suke u nangis..muahahahah

SoFiA.opY said...

hahaha..so jahat of u gal!!

jahat sebab tak mandi!hahaha

uwa said...

hihihi..lek ah opy... ade dah cp cp jadi dokter tu.. giler mantap..hbehhehehehe

hudd said...

gi mana kerja baru loe? kantornya gi mana? kangenn? :) haha!

SoFiA.opY said...

uwa: me=doctor???u sure ah?doc chenta bisa lah!hahahaha

hudd:cik hudaaaaaaaaaaaaaaaa long time no seeeeeeeeeeeeee..ok,gwe cam blur2 la kan nak jawap soalan loe..haha..yang pastinye i tibe2 suka my job..hahahaha..and yeah!mesti ah kangen sama loe!!!!!