Wednesday, November 26, 2008

kawan2..

im BAAAAAAAAAAACKKK..

oh so glamorous rase!!!

balik saje dr kehidupan sediakala je,,email melambak2 nak kene baca,delete, and owh-so ramai orang visit my blog ye!!thank you thank you!!

Along aaaaaaaaaa!!thanks sebab link balik ini blog!!sesungguhnye akan ku update!!!at least once a week yeahh??muah2 me love u..haha..

ok..sebenarnye,,entry ni di-taip se-line se-doploh minit,,ye arr... baru balik ke opis, harus ahh wat2 cam rajen kannn kann??

ok saya sangat bengang!!mase kat jusco dulu kan,,seriously, i've learnt to be super-defensive..like u have to kalo tidak ko memang mati seyyyyy..

ok,,pagi ni, saya datang ofis, bekerja seperti biase,,,,,tibe2 si Lucifer panggil..cam aku wat dosa besar lah kannn..sebenarnye,,die ingat i salah hantar letter!!sangat bengang ok..selalu ingat like aku ni stupidoss sangat!!!warghhhh!!sangat marah telinga berasap2 orenss la kaaaann..

aku kan,,kalo orang lain buat salah aku cam relaks2 kool je,,bukan menjadi exec tak produktif or hyperactive ke pepe ke,tp it comes to u punye kerja,n biasalah kan human error takkan ko asyik dok nak blame other people kan??memang kerja gilerr!!wat aku pening pale..

lagi satu,boleh tak ko jangan kaco orang kalo aku tak kaco ko???

boleyh?

time kaseyhhh!!

(sorry tak jadi nak update cerita2 yang indah and yang tak berape nak indah mase kat Cameron Highland aritu..takde mood ah..huuuu)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers