Saturday, May 10, 2008

PART I:
Mari kita start menyanyi and head banging bersama-sama lagu ini:
" This world will never be
What I expected
And if I don't belong
Who would have guessed it
I will not leave alone
Everything that I own
To make you feel like it's not too late
It's never too late

Even if I say
It'll be alright
Still I hear you say
You want to end your life
Now and again we try
To just stay alive
Maybe we'll turn it around
'Cause it's not too late
It's never too late ..."
it's a song from Three Days Grace..sangat best..sangat layan and tersangat2 la sesuai dengan jiwa n hati opy..ahhaha..
something happened last night..how i wish that i cud turn back time and erase bende2 yang sepatutnye tak berlaku dalam hidup ini..
pepeponn..YOU ARE THE ONLY ONE THAT I LOVE AND EVER LOVED..
PART 11:
Kini opy yang bekrja di Maybank macam busy la..pening2 ngn my supervisor lah kononnye..let me call her Miss J..haha..dia ni suka wat aku pening..beri arahan pening2..and then buat action yang memeningkan..seb bek muka die kiut..kira dimahapkan la..wakakka..
ok..as semua macam tahu yang sy sangat2 tak sabar menuggu ketibaan Marie Digby di Malaysia pada 14 May di OU Highstreet at 8pm (kerana sorenye amat2 merdu ok) maka,anda nak tahu apa telah berlaku pada saya Rabu lepas?.
saya dengan konfiden tahap dewa naganya telah pergi ke OU dengan harapan dapat melalak2 bersama Marie Digby ku..haha..pastu tibe2 saya nampak stage tu stage Lancome..and ..aku tertanye2 di dalam hati..apakah tarikh harini..hahaha..maka..ianya bukanlah 14hb..warrrghhhhhhhhhh tensennye!!naseb baik ade orang tu banje kite Mcd kan?hahahaha..kire cam pengubat hatiku yang lara la..haha..
just updated Who I want To Meet at Friendster.seriously the names yang stated there mmg kite nak sgt2 jumpe ok!Rindu sangat2 korang!Tapi kan... its ok if u dont want to meet me or kata opy lupakan anda semua and mungkin berkata "tibe2 plak apehall ko nak jumpe aku" or "ala opy busy kan sellau busy" or "opy sombong"..but the truth is,TO ME:
FRIENDS ARE FOREVER.
and tak contact or tak message or tak whatsoever does not mean korang takde dalam hati opy..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers