Saturday, May 03, 2008

AIM s*cks..haha



huhu..AIM(Anugerah Industri Muzik) 2008 baru je selesai..and opy boleh jadi sasauuu..buhsan..boring n ntah ape2 bila mendengar ini:




and the Best Female Artiste goes to..Dato' Siti NUrhaliza..


and the Album Wanita Terbaik goes to...Dato' Siti NUrhaliza-AGAIN AND AGAIN..




for God's sake!tolonglah..cemane la industri muzik kat malaysia ni nak berkembang if you guys yang meng-vote untuk cari sape pemenangnye dok asyik menangkan minah yang pakai tudung serupa tak pakai tudung tu..in the end..every year,dari aku kenit sampi aku dah besar gedabak asyik dok dengar sore die yang mendayu2 tun ntah pape..YUNA,Dayang and ramai lagi artis di Malaysia lagi bagos ok!!!!!




hAHAHAHAHAH..maybe saya cm bias lah kan..tapi tu yang saya rase..siti nurhaliza ntah pape..lalalala~




hakhak..




cakap pasal penyanyi...my Favourite singer of the moment-Marie Digby is coming to town!!!!!!!!!yehaaaaaaaaaaaaa..amat excited and nak sangat2 g ok..Thanks to my Aishah for the info..saya pasti pergi..sayang Aishah!!hehe..

k..latest info about myself : i am FAT!HAHAHA..very unpredictable..:P

No comments:

Daisypath Anniversary tickers