Wednesday, May 28, 2008

Assalamualaikum semua..

Oh..rupa-rupanya sudah hampir seminggu saya tidak mengemaskini blog saya.Ini kerana disebabkan oleh beberapa perkara yang tidak dapat dielakkan oleh insan biasa bernama Nur Sofia.

Namun begitu, saya ingin berkongsi sedikit ilmu tentang diri saya memandangkan Puan Erin Adnan telahpun me"label" diri saya 5 hari yang lepas.Ampuni saya ye Puan Erin..hahaha :p


7 perkara tentang saya:


  • Saya mempunyai perhubungan dengan kekasih saya yang hampir berusia 7 tahun.
  • Saya percaya bahawa saya merupakan perenang terbaik bertaraf dunia.Bagi mereka yang tidak memahami istilah perenang,dalam Bahasa Inggerisnya bermaksud 'Swimmer'.
  • Tiap-tiap hari saya berazam untuk menguruskan badan.

  • Di pagi hari di Dataran Maybank Jalan Maarof, saya suka makan capati bersama kari yang sungguh enak rasenye dihidangkan bersama teh tarik yang tidak kurang hebat rasanya.
  • Saya merupakan seorang yang mudah mengalirkan air mata.

  • Saya bencikan pemandangan hadapan di pejabat saya.Beliau adalah Miss K.
  • Saya menyayangi rakan2 saya.
menarekk bukan diriku ini?:P



7 perkara menakutkan saya:
  1. Allah S.W.T

  2. Kematian. Saya, Atuk Nenek saya, Ibu Bapa saya , adik beradik saya serta sahabat handai saya.

  3. Memandu kereta manual.

  4. Miss K bermuka masam.

  5. Ter-mengecilkan hati rakan2..

  6. Mendapat surat amaran dari PTPTN.

  7. Siti Nurhaliza.
7 lagu buat masa sekarang:
  • Nubhan - Ada Untukmu
  • Take a Bow -Rihanna
  • Never Too Late - Three Days Grace
  • Ketahuan - Matta
  • Atas Nama Cinta - Rossa
  • I Stay In Love - Mariah Carey
  • Makhluk Tuhan Paling Sexy Bernama OpY-Nur Sofia Zarith
7 perkara yang selalu saya sebut
  • Perlukah?
  • Senget
  • SiOt
  • SEngal
  • Opy Cute
  • Sedap gila kari mamak kat bawah tuu..
  • hahahahahhaahhahahahahahahahhahaha

7 amat bernilai

  • Bakal suami saya
  • Kad Sim Maxis PraBayar saya
  • Nyawa saya
  • Pekerjaan saya
  • Body saya
  • Pendrive saya
  • Miss K (sila tanya kepada saya sebab-sebabnya..)

7 pertama kali dalam hidup saya

  • Pertama kali saya menonton wayang gambar bersama Si Dia adalah filem 13 ghosts
  • Pertama kali saya bertemu dengan Si Dia, saya terus jatuh cinta..

  • Pertama kali saya memandu kereta manual saya dilanggar oleh sebuah treler yang MAHA PANJANGnya...

  • Pertama kali dalam hidup saya saya membayar PTPTN adalah pada Jun tahun lepas

  • Pertama kali dalam hidup saya saya ada bos yang mukanya segarang MIss K.

  • Pertama kali adalah yang terakhir kali buat saya

  • Pertama kali saya pergi menghadirkan diri ke Mtest saya rasa saya pandai..hahahaha
7 orang yang bertuah kene jawab:

  1. Aishah YusofF
  2. Mariam Azwa Yazid
  3. Nina Por Que
  4. Method Alina
  5. Zafriza ZaiN
  6. Asma Abu Samah
  7. Hana Fedora

No comments:

Daisypath Anniversary tickers