Friday, September 22, 2006

Ramadhan Menjelma Lagi..

hohoho..today is the second last day yang boleh makan siang..
so lunch tadi saya memakan nasi dan beberapa lauk with sambal tempoyak dengan masyuk sekali...hahaha...esok nak makan mcd kot..pizza ke..burger king ke...tapii............

aiyak!!daku lupaaaa!!!duit saya di dalam wallet hanya tinggal 50sen!percaya?tak percaya?hahaha..seb bek sat gi balik umah tumpang jamie..huhu..tapi tak dapat bagi jamie duit tol..huhuhu..:( saya amat miskin sekarang..sesiapa yang ingin menderma boleh la meghubungi saya di sofiazarith@gmail.com :p

and for those who keep visiting my blog ini,timekaseh..sorry la tak dapat nak update coz wireless di zaa'ba ini memang terkenal dengan kesengalannya..and walaupun seminggu ini kesemua kelas saya dibatalakan dan telah membuat saya teramat2 bengang...namun Pusat Komputer UKM telah meng-block blogger maka saya tak boleh nak update..hampeh sungguh kan rakan2?:p

maka,bersempena dengan bulan Ramadhan yang mulia yang bakal menjelma ini..selamat beramal ibadah ye rakan2 semua..rajin2 la kite semua sembahyang terawih..and menambah pahala..ececeh...and then ley celebrate raya sesame!yeayyy!!

sekian...:p

No comments:

Daisypath Anniversary tickers