Thursday, September 28, 2006

customer is ALWAYS right ok!

tersebutlah kisah...
ada seorang gadis cute tinggal di sebuah bilik di KPZ di UKM.pada suatu hari yang indah di bulan ramadhan,gadis cute ini ingin membeli makanan dan minuman untuk berbuka puasa di kafe kolejnya.Setelah berjaya membeli mashed potato dan mee hoon tom yam..gadis cute ini pon pergi ke kafe-yang-ada-abang-muka-cam-Jericho Rosales..
Oleh kerana waktu berbuka puasa semakin hampir iaitu kira2 lagi 10 minit,gadis cute ini dengan pantasnye memesan air"Bang,,Tembikai Laici satu~"..
Sementara menunggu air yang dipesan itu siap..tiba2...
"eh..sorry-sorry" kata seseorang yang memakai baju merah kerana telah melanggar beg perempuan cute itu lalu terjatuh dari bahunya..huh!!Namun,perempuan cute yang baik lagi penyabar tidak marah langsung kepada lelaki tersebut..
Perempuan cute tersebut berkata "never mind..its ok.." sambil tersenyum..Yela..takkan nak marah pulak kan..lagi pun mamat berbaju merah itu tidak sengaja..
Setelah tunggu punya tunggu punya tunggu..maka..air yang dipesan itu macam dah siap..Tetapi.gadis cute itu amat pelik.mengapa org yang membuat air itu memberinya 2 bungkus..walhal,gadis cute itu hanya mengorder Tembikai Laici.bukan tembikai DAN laici..haihh..Lantas..gadis cute tersebut berkata "Tadi,saya order Air Tembikai Laici..bukannye Tembikai DAN LAICI,,"
"eh eh..tadi bukan ke awak cakap tembikai laici"kata abg pembuat air.
"yela..saya kata air tembikai laici..bukannye Tembikai DAN laici..selalu saya order tembikai laici..abg yg Tu(sambil menuding jari ke arah abang yg seorang lg..) kalau saya order termbikai laici selalu die kasi saya 1 bungkus je..takdenye 2 bungkus cmni..huhu.."
"kikikikiki"..gadis cute itu terdengar lelaki baju merah tadi gelak2..
dalam hati gadis cute itu "ek enet..lue pehal???dah la langggar orang lagi mahu gelak2 kan gwa..."
tapi gadis cute itu membiarkan saje..sebab stil bengang lagi ngn abang yang salah bagi air tu..then da dapat air terus bayar..kat kaunter..mamat baju merah tu tetibe ade plak kat blkg gadis cute tu kan..pastu bila makcik tu tanye ni air ape n gadis cute tu jawab tembikai laici..makin kuat die gelak..
siottttttt tol!!
ape ntah masalah die?eh..member ko tu rambut cam sarang tebuan aku senyap je tak kecoh pon..lu pehalll?bengang sungguh gadis cute itu dgn lelaki tersebut!
maka,kesimpulan citer..walopon tembikai laici tu maybe lawak ye abg baju merah,tapi customer is ALWAYS right ok!!
------------------------------------------------------------------------------------
heeee..arini sangat best,,ramai rakan2 yang online walopon cm nak terputus jari melayan karenah mereka..hahaha..saya happy2..
n oh ye.saya sonot..saya ada ramai kawan baru..lalala..ni yang suka bulan september akhir2 ni..lagi la october nak dekat kan..wahahaha..
yippe..opy habes exam 10-11-2006~!maka tak sabar la na mintak keje kat citibank..cam dahlia..n naza n hemie..n etc etc..waa said the gaji is up to 5k!wallahh!:p
wang besar!$$$$$$$$$$$$!!wang besar!!muahaha..
p.s:yeayy esok blk umah lg..lalalala..thihihihihi :p

No comments:

Daisypath Anniversary tickers