Tuesday, March 07, 2006

The Day That I Will Never Forget..

burrrrrpppppppppp.......

hahaha..kenyang seyh~perutku kini tidak lagi berkeroncong mahupun menyanyikan lagu Fort Minor...Ini adalah disebabkan kerana saya baru sahaja menghabisan Mee Hoon dan beef Steak Mamak yang mama saya bawakan dari Singapore..Ini kerana..mama dan abah saya baru sahaja tiba di Kuala Lumpur lantas teringat akan anaknya yang baik lagi cun serta cute serta rajin and etc etc etc etc...(ish ish.. banyak sangat kelebihan n sifat2 mulia anak Puan Mazlah n Mr Ab Rahman ini..:p)

ahhh..stop..stop merepek-repek wahai opy~huhuhu..yupp..kembali kepada topik perbualan...yeeeeeeeeee~saya tidak akan melupakan akan hari ni~!huhu..haha..pertama sekali,hari merupakan hari yang paling busy and penat sekali memandangkan semalam seharian seyh i berada dalam kereta menemani ayahanda dan bondaku men-settlekan few things before my dad g Oz..secara keseluruhanya,semalam saya telah bercuti2 malaysia..sehari tu je opy gi KLCC,sogo,Ampang Park,Jaya Jusco,Maju Junction,Nikko Hotel(siap terserempak dengan Menteri Besar Pahang seyh...) n Bangi..haha..ntah hape2 ntah..tapi best2..betol la orang kata,walau ape ape pon..menghabeskan waktu bersama keluarga adalah bende paling best sekali;)

perghhh..turut tak dilupakan..harini ala2 sIOtt sket ar..ok ok..first,terpaksa bangun awal nak basUh baju(saya memang suka basuh baju~),mandi n sumer la..pastu kite g fac~nak siapka tutorial XML yg ngong itu..maka...blur2 n tak reti buat..akhirnye..terpakse ar cilok keje orang..miahaha...:p pastu lagi..i tot of beli-ing buku Java..TAPII.....kakak yang menjual buku2 di JAbatan Tk plak takde..tensen tol la..orang baru semangat2 nak blaja..bangang seyh...

pastu lagik..as usual..Tuesday is hari yang paling saya benci~!!!sebab ade kelas Java kol 5-8~!!tensen seyh..dahle lecturer tu ajar laju seyh..pergh..pergh..amat pergh...tapi tadi untuk menghilangkan ketensenan di dalam kuliah itu saya telah memakan sebungkus kuaci~!!lalala...suka suki jek..maka,dipendekkan cerita..sewaktu saya khusyuk' makan kuaci,tiba2..rasa cm nak carik coverage kat henpon baru i tau (hiks..yup..saya beli hp baru dah..tp bukan yg opy suka itu..huhu :( ) Maka,tetiba saya dapat 5 missed calls from mama..n 2 missed calls from waa..aih..musykil2..lantas,apabila ku melihat hp ku sekali lg ade mesej yg mengatakan -"opy,mama ko nak dtg lg 30mins bawak barang~!!" aih aih..konpius bangat..hatiku berkata..maka saya pon kuar la dari kelas itu dan menelepon mama.Mama bgtau mama nak datang UKm bawak makanan.........huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~!sayunye hati saya..masa tu seriously i realized that my mom n dad kalo boleh wat pepe untuk i,dorang confirm wat..huhu...paham?tak paham?ini kerana,saya sangat suka akan makanan2 yg mama bawak itu..parents saya pula sanggup tau singgah jap di ukm jap..padahal dorang tu confirm penat giller sebab kol7 pagi bertolak ke Singapore,n tup2..kol 730malam tadi dorg dh sampai UKm balik~!perghh..shiannye...dorg..but they still love me~!wowwie~~i love them toooooo...

ok ok...nak bagitahu jugak~!!saya baru je nak blaja kete n amik L..haha..ahad ini akan ade ceramah selama 5 jam itu..haha..wish me luck~!sebab saya tak sabar i nak bawak kete~!!haha..pastu konon2 boleh la angkut kete ke UKM..lalala..senang nak carik air,nak gi kelas,nak g pasar malam,nak g jenjalan tanpa menyusahkan sesape n etc etc..haha..yeayeahhh........but bAbe~!i need a pair of new shoe~!!untuk belajar kete,kite kene pakai kasut bertutup kan?kan?saya kene carik kasut yg cun2 ni~!nak pikat orang JPJ babe~haha......let's shopping weyh~!!!

1 comment:

Anonymous said...

sape kata kene pakai kasut tutup nak belajar? kite takde pun..pakai selipar je..hahaha

Daisypath Anniversary tickers