Tuesday, January 17, 2006

kalo i kata BUDUSS tu...BUDUSSS gak ar~!

budus..budus...buduss.........................~!!
huh~!tensen tensen tensen~!
perlu ke mamat tukang betol pintu bilik betolkan pintu bilik opy di kala i tak mandi lagi?
perlu ke mamat tukang betol pintu bilik betolkan pintu bilik opy di kala opy tak kemas katil lagi?
perlu ke mamat tukang betol pintu bilik betolkan pintu bilik opy di kala i tengah syiok2 gosok baju?
perlu ke mamat tukang betol pintu bilik betolkan pintu bilik opy di kala i tgh pakai baju tido and sexy mexy?
perlu ke mamat tukang betol pintu bilik betolkan pintu bilik opy di kala opy belom lagi memberos gigi?
perlukah?perlukah?perlukaaaaaaaaaaaaahhhhh?!!!
weng seyh mamat2 n pekerja2 di UKM ni~!memang super weng ar~!!tak malu tol..carik kesempatan tol la nak tengok aurat orang~!huh~!
tahu ar i sexy................hihihihihi...:p
pepepon~!mamat tukang betol pintu bilik tu memmang weng!time2 takde org kat bilik takmo lak ko betolkan pintu bilik kite eyh~!dush!dush!kasi ketok kapla mamat tukang betol pintu~!!

2 comments:

Wirawan Terulung said...

pe plak opY nak ketuk, BLASAh jer sampai pengsan!!!! huhuhu

kalo x pun, bagi jer kat WIRAWAn TERULUNg...bleh gak Wirawan Terulung FIRe mamat tu sampai RENTUNg!!!! huhuhu

sofia zarith said...

hahahha..idea yg bagos lagi bernas~!

pe lagi~g belasah die skunk!
keke