Wednesday, September 14, 2005

++ LIvE LiFe to da fuLLest ++

Morning everybody~!yeahh~now,i really feel like blogging~semangat..hari ini opy bangun pagi dengan bersemangat n datang ke ofis dengan semangat yg berkobar2..since semalam petang lg i dah plan things yang perlu dibuat untuk hari ini..senarainya adalah seperti berikut:
  1. Pepagi buta..akan ku update Blog~hihihihi :D
  2. Oleh kerana saya dah dapat password bf saya,saya kenalah meng-settle-kan beberapa perkara berkaitan his email and his YM~hihihi..pasni boleh chat ngn my boo..jgn jeles~huehehehehehe :p (saya sungguh happyyyyyyy :) )
  3. Menelepon Supervisor/Pensyarah LI saya dan bertanye.."eh eh..Encik takmo dtg lawat saya ke?" huhuhuhuhu....
  4. Menyiapkan kerja dan membuat pembetulan sistem seperti yang disenaraikan oleh En Fadzil dah diberikan oleh kak Ira kepada sayew..
  5. Yang terakhir dlm senarai..adALAH makan/breakfast..ecehh...seee,,sekarang bab makan2 ni yg terakhir tau~wahahahahahaha.......

oh ya..lupa laks nak cite..before saya start type2 kat sini..saya telahpon melakukan acara CLOSING CEREMONY terhadap blog saya yg kat friendster tuh.kalo nak dikenang2 balik..super the verry sedih maaaaaaa..tp ape boleh buat...FRIENDSTER nye BLOG super ngong~tamau layyan~tak kuasa~muahahahahaha~

link to my ex-blog ialah : http://opybest.blogs.friendster.com/welcome_to_my_life/

mmm...so,kat sini saya nak ucapkan thanks to akak2 yg meberi sokongan utk saya membuat new blog iaitu Along n kak ira..dan yg turut tak dilupakan adalah teep yg banyak memberi semangat kat kite utk edit2 my blog's template..thanks korang..sayang korang~!muaks!hehehehe.......

2 comments:

Anonymous said...

sayang kite?
kite pOn sayang awak :P :P

huhu..
selamat datang ke dunia blOg,my fren..hiks!

p/s- kite da tgk blog zaffi yang sangat cOmel..

SoFiA.opY said...

along~wahehahha..terpakse letak comment kat my own blog...cumel kan kawan kite?huhuhu..kawan2 kite mmg cumel2 belaka..termasukla kite2 seklai..muahahahaha ;p

Daisypath Anniversary tickers