Tuesday, March 17, 2009



Alhamdulillah..

Bernafas lagi insan yang bernama Opy di pagi ini ..:p

arini saya pakai wedges yang chumel..



serious chumel..
insipired by kasot kak E...coz kak E suka sangat kasot ribbon2..perloookah??takperlooo sumer pon ribbon okeyhh..hahahaha

sebenarnye,pagi tadi sesuatu yang mengharukan telah berlaku.

i received a message jauh dary Sydney yang berbunyi;

"Kite mimpi awak.Sungguhlah seronok mimpi malam smlm.Kitorang duduk kat dorm mcm kat sekolah dulu tapi dah besar mcm sekarang.Sampai ketawa2 dalam tidor ok..haha"

first i was like..huiyoOOOOOOO..powernye i sampai buat seseorang itu boleh ketawa dalm tido..haha..

tibe2 i nampak perkataan "tidor" and saya pon:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA..

serius sejak bile bahasa melayu menyepell tidur sebagai tidor??ahahhaha

tu lah an english speaking lady dah tak tahu nak mengeja tidur ye..huehuehue..

and to my dearest Aishah, i miss you toooooooooooooooo...:((((((( doakan saya berjaya mengumpul duit ke sana yea sebelom saya kahwin..ahaks! :p kang tak pasal2 i kene gune duit tu untuk kawen instead of pergi sane..hihihi

oh ye, pagi tadi kan, i dengar lagu yang agak RARE ini:

"Aku yang terlelap sendiri Terlelap sampai tak sadarkan diri Ku lihat sang pujaan hati Datang melangkah terus menghampiri Namun sungguh sayang Kau hanyalah sebuah mimpi Terbangunkan pagi bersama matahari Aku bergetar di sentuh dia Mataku terbang sampai ke langit Tubuhnya pun indah ku pandangi Putih mulus dan seksi Tak jauh seperti sang bidadari Kan ku peluk dia sampai mati Rambutnya pun indah bagai putri Mirip iklan di TV"

best best..sila download and dengar..cam chumel chumel la untuk telinge you alls mendengarnye.. :p




No comments:

Daisypath Anniversary tickers