Thursday, September 25, 2008

guys,
kenape tido sewaktu tengahari before Zohor selalu buat opy rase tak puas and pening2 lalat?

kan i dah tak tahu nak buat kerja ape~tp btol la..tido di kala tengahari akan buat kite sangat fresh ok di waktu petang especially bila nak rebut2 naik lif and berhimpit sewaktu naik LRT.

seriously,takde orang suka main tolak2 orang or himpit2.but this Ramadhan,we MUST change our attitude..if u want to balik cepat lah~NO PAIN NO GAIN~~

oh i've been tagged by Dahlia,ini dia:

1. What were you doing 5 years ago?
one of the best moments of my life..
DICINTAI DAN MENYINTAI~

2. What are the 5 things on your to-do-list today?
saya akan solat Zohor dan Asar pada jam 3.50 seperti biasa.
saya akan pastikan saya berjaya turun lift dan menarik rakan2 saya bersama ke dalam lift.
saya nak tukar color tudung raya yang saya beli agak kusam itu.
saya nak tukar baju hitam yang saya tak pernah pakai itu yang saya beli kat Lesung.
saya nak berbuka puasa bersama SESEORANG.

p/s:nak tukar menukar,tapi..saya tak bawak la tudung and baju itu..haish..

3. What are 5 snacks that you enjoy?
Jco donuts!(ni snack ke?)
Twixx!
i must say..SUPER RING!
OREO biscuits!
Tong Garden Assorted Nuts!(pistachios,cashewnuts, segala nut nut lah)=p

4. What are 5 jobs you've had?
Tukang Cuci Toilet
Tukang Sapu Sampah
Tukang Mop Lantai
Tukang Lipat Baju
Tukang Hangen Satu Badan bila aku dah fed-up buat sumer2 ni kat umah!grrrrrrrr..

5. 5 people I want to tag:
Aishah jelah kot.yang lain2 tu selalu je update blog..
Maybe Asma' Abu Samah..if she reads this..
Hana Fedora jugak laa..only if she reads this too..
Puteri Adawiyah..but she takde blog..
oh YOU LAH!hihi

No comments:

Daisypath Anniversary tickers