Tuesday, June 17, 2008

This entry is dedicated to THE PERSON that has been in my life for the past 6 years.
Assalamualaikum,I really hope that u sihat walafiat sentiasa..
First:Im sorry for everything that i did to you..
I did not mean to hurt you..apentah lagi buat u kecewa.
I did this because..I LOVE YOU SO MUCH that i want you to be happy..tanak serabut2 kan pale u dengan i yang banyak songeh ni..i tanak kite selalu gadoh..tanak diri i rase begitu selesa hinggakan i did nothing to be a better person/to improve myself.
How could i forget a wonderful person as you?
You buat i faham erti BAHAGIA.kasih sayang.
You try to fullfill all my needs even though its hard for u.dont deny it..coz i know.
You did EVERYTHING for me padahal i did NOTHING for you.
Its UNFAIR kan?
Eventhough i said u are only a friend to me now,deep inside my heart, i nak kite macam dulu..macam selalu..coz seriously i cant live without you!
Seriously jugak,I LOVE YOU AND I WILL ALWAYS DO.
Hanya Tuhan je yang tahu ape perasaan i yang sebenarnye.
Doa saya sentiasa untuk awak.
Hingga ke akhirnya..
Assalamualaikum.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers